Lite fundersam (varning: en del om sex)

Jag fick en anonym kommentar till ett gammalt inlägg häromdagen (inlägg http://blogg.aftonbladet.se/8367/perma/712020/ kommentar #3).  Först blev jag lite förvånad, och sen även lite ledsen, eftersom kommentaren var så hatfylld. Jag svarade i alla fall.

Men sen har jag funderat lite, och undrat om det inte framgår. Tror fler som han/hon ”Huss”?

Så jag lägger in första delen av kommentaren här:
Fan, vad sjukt… med dina rep och klädnypor. Perverst, tycker jag. Hur kan du tycka att det är upphetsande… och Anna då, gillar hon när du experimenterar på henne så där? Snörs ett rep runt din k-k så får du se om det är kul!

Mitt svar på denna del av kommentaren blev:
Asgarv!
Jaa, du, att vi alls gör detta är för att Anna ville det! Så, ja, hon älskar när jag ”exprimenterar” på henne sådär, för att svara på din fråga. Annars skulle jag inte göra det. Sörru!

Nu undrar jag som sagt – framgår det inte? För mig är det ju så självklart, jag vet ju att det var Anna som började prata om bondage, och jag vet ju att hon älskar det jag gör med henne – men det håller jag ju inte på och skriver hela tiden, att det är så.

Men även om jag inte skriver det hela tiden; framgår det så illa hur mycket vi älskar varandra, hur mycket respekt och kärlek det finns i vårt förhållande? Finns det verkligen de som tror att jag gör detta mot Annas vilja? Det är ju illa i så fall!  😦

Och upphetsande – finns det något mer upphetsande än att se sin kära darra av förväntan och upphetsning, och att sen se henne komma om och om igen?

———–

Kom på nu, i fråga om den sista frågan i kommentaren ovan, ”rep runt din kuk”.

Nja, något rep runt min kuk har vi inte testat, det är lite för tjockt. Däremot så knyter jag ibland ett remsa av lakan runt honom vid roten, och också runt pungen ett varv. Sen drar jag det ner under mig, och bak, upp mellan skinkorna, och sen runt midjan och knyter fast. Detta gör att man ”stasar” kuken lite, vilket gör den ännu hårdare, plus att förhuden dras riktigt långt bak, vilket ökar känseln för mig. Anna har inget alls emot den extra hårdheten heller – kan rekommenderas.  🙂

Den andra delen av kommentaren går att läsa också, men den var så hatfylld och har inte samma allmänintresse, så den tar jag inte upp här.

/Hasse

10 svar till “Lite fundersam (varning: en del om sex)

  1. Det framgår med all önskvärd tydlighet att det ni gör tillsammans görs av kärlek och med ömsesidig respekt. Du är en fantastisk skribent som klarar av att vara ganska tekniskt exakt (tacksamt för oss som vill prova själva) samtidigt som du förmedlar värmen er emellan. Ingen anledning till oro för din del. Däremot kan man oroa sig lite i allmänhet över att det finns folk som lägger dyrbar livstid på att läsa sånt de inte gillar…

  2. Hej!Hittade din sida av en ren tillfällighet och har läst igenom allt.Det framgår väldigt tydligt i min mening att du absolut inte gör detta mot Annas vilja, utan för att hon själv vill och tänder på det. Jag tycker det verkar finnas väldigt mycket kärlek och respekt mellan er.Sussie

  3. Vad ni gör är väl er egen sak? Självklart märks det att ni gör detta för att ni båda vill! Tycker det är väldigt trevligt att läsa om era olika upptåg, fortsätt med det 🙂

  4. men vännen…jag vet själv hur det är om man får några spydiga kommentarer..man blir sårad och lite ställd över att ha blivit så misstolkad och vill då skriva ett inlägg om det för att på nåt sätt förklara sig…MEN dom som följt din blogg..dom ”riktiga” vännerna..vet att du avguadar Anna och allt ni gör i sängen är nåt ni båda verkligen vill!!!! Kramar från en avundsjuk *hi,hi*

  5. Nej nej ni har ju världens respekt mot varandra. Personen har ju noll koll på bondage och då kan jag förstå att han reagerar. Han ser inte kärleken helt enkelt, bara allt bindande..Hörrudu det där kuk o pungtipset måste testas…*kram*

Lämna en kommentar